REKLAM

Ahmet Nur Çebi, Adana Demirspor’u ziyaret etti!

1

Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, deprem felaketinin yaşandığı Adana’ya giderek Adana Demirspor’u ziyaret etti.

Ahmet Nur Çebi, Adana Demirspor’u ziyaret etti!

Beşiktaş'tan yapılan açklamada;

Ziyarette; Asbaşkanımız Serhan Çetinsaya, Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak, Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen ile Kartal Yuvası ve Yerel Yönetim İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Umut Şenol da yer aldılar.

Ahmet Nur Çebi ile Yönetim Kurulu Üyelerimiz, Adana Demirspor İkinci Başkanı Remzi Kar’a ve yöneticilerine geçmiş olsun dileğinde bulundular.

Haber kaynağı: Bjk.com.tr

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 1 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.