REKLAM

Ahmet Nur Çebi, Bakan Prof. Dr. Vahit Kirişçi ve Murat Kurum’la bir araya geldi!

0

Başkan Ahmet Nur Çebi, Osmaniye Jandarma İl Komutanlığı’nda, Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişçi ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’la bir araya geldi.

Ahmet Nur Çebi, Bakan Prof. Dr. Vahit Kirişçi ve Murat Kurum’la bir araya geldi!

Beşiktaş'tan yapılan açıklamada;

Buluşmada; Asbaşkanımız Serhan Çetinsaya, Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak, Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen, Kartal Yuvası ve Yerel Yönetim İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Umut Şenol ile Beşiktaş Futbol A.Ş. Yönetim Kurulu Üyemiz Fırat Fidan da yer aldılar.

Çebi, deprem bölgesinde çalışmalarını sürdüren Kirişçi ve Kurum’la Osmaniye’deki vatandaşlarımızın barınma ihtiyaçlarını karşılamak üzere konteyner kent kurulması için görüş alışverişinde bulundu.

Öte yandan Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Osmaniye Belediye Başkanı Kadir Kara’yı ziyaret etti ve geçmiş olsun dileklerini iletti. 

Haber kaynağı: Bjk.com.tr

REKLAM

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 0 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.