REKLAM

Ahmet Nur Çebi, Hatay'da!

2

Başkanımız Ahmet Nur Çebi, Kulübümüzün yürüttüğü yardım faaliyetlerini incelemek ve ziyaretlerde bulunmak amacıyla deprem felaketinden etkilenen Hatay’a gitti.

Ahmet Nur Çebi, Hatay'da!

Beşiktaş'tan yapılan açıklamada;

Asbaşkanımız Serhan Çetinsaya, Dernekler ve Sosyal Tesislerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Ali Bayrak, Vodafone Park Stadyumu ve Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Bilgihan Sürmen, Kartal Yuvası ve Yerel Yönetim İlişkilerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Umut Şenol ile Beşiktaş Futbol A.Ş. Yönetim Kurulu Üyemiz Fırat Fidan da Başkanımızla birlikte Hatay’a gittiler.

Başkanımız Ahmet Nur Çebi ile Yönetim Kurulu Üyelerimizi Hatay Havalimanı’nda Adana Beşiktaşlı İş Adamları Derneği Başkanı Sitemkar Bolsoy ile dernek üyeleri karşıladılar.

Haber kaynağı: Bjk.com.tr

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 2 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.