İşte Ece’nin yaptığı açıklamalar:
-RAFINHA, ÇOK İYİ OYUNCU-
“Rafinha, daha çok Oğuzhan ile Ljajic'in mevkisinde oynayabilir. Hoca, Dorukhan'ı da sağ iç-sol iç olarak düşünüyor. Bence daha çok defansif orta sahaya ihtiyaç var. Ama Rafinha çok iyi oyuncu.”
-ABDULLAH HOCA İLE KONUŞTUM…-
“Bütçe yeterse bir santrafor daha gerekli. Çünkü Umut Nayir, çok iyi bir çocuk ve çok çalışkan olsa da hazırlık maçlarında Beşiktaş seviyesini henüz sergileyemedi. Çok çalışıp ona güvenilebilir ama Abdullah Avcı 3. santrafor arayışında. Abdullah hoca ile konuştum, kafasında öyle bir şey var.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynağı: ortacizgi.com