REKLAM

Ali Ece'den Rafinha yorumu!

0

Lassa’nın Youtube kanalında yayınlanan programda Ali Ece, Beşiktaş ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Ali Ece'den Rafinha yorumu!

İşte Ece’nin yaptığı açıklamalar:

-RAFINHA, ÇOK İYİ OYUNCU-

“Rafinha, daha çok Oğuzhan ile Ljajic'in mevkisinde oynayabilir. Hoca, Dorukhan'ı da sağ iç-sol iç olarak düşünüyor. Bence daha çok defansif orta sahaya ihtiyaç var. Ama Rafinha çok iyi oyuncu.”

-ABDULLAH HOCA İLE KONUŞTUM…-

“Bütçe yeterse bir santrafor daha gerekli. Çünkü Umut Nayir, çok iyi bir çocuk ve çok çalışkan olsa da hazırlık maçlarında Beşiktaş seviyesini henüz sergileyemedi. Çok çalışıp ona güvenilebilir ama Abdullah Avcı 3. santrafor arayışında. Abdullah hoca ile konuştum, kafasında öyle bir şey var.” ifadelerini kullandı.

Haber Kaynağı: ortacizgi.com

 

REKLAM

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 0 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.