REKLAM

Beşiktaş, PFDK'ya sevk edildi!

0

Beşiktaş, Spor Toto Süper Ligi'nin 2. haftasında Vodafone Park'ta Göztepe ile oynadığı maçta "merdiven boşluklarının boş bırakılmaması" nedeniyle PFDK'ya sevk edildi.

Beşiktaş, PFDK'ya sevk edildi!

İşte PFDK'dan yapılan açıklama:

"BEŞİKTAŞ A.Ş. Kulübü'nün 23.08.2019 tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş.-GÖZTEPE A.Ş. Süper Lig Cemil Usta Sezonu müsabakasındaki "merdiven boşluklarının boş bırakılmaması" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir."

Haber Kaynağı: TFF.Org

REKLAM

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 0 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.