İşte Demirkol'un yaptığı açıklamalar:
-FERNANDES'DE ŞÖYLE BİR RİSK VAR-
"Fernandes'in oyunculuğu tartışılmaz. Belli bir kalitesi var. Yaşı geçmiş olmasına rağmen Türiye Ligi'nde de oynar. Ancak burada şöyle bir risk var. Yeniden inşa sırasında hem taraftarın psikolojisi hem de takımın futbolu açısından daha önce denenmiş olan isimlere dönülmesinin mantıklı olduğu kanaatinde değilim. Sen yeni bir şey inşa ediyorsun, Quaresma gidiyor, sonra daha önce sende oynayan oyuncuyu alıyorsun. Oyuncular kulüplerine dönebilir ve alkışlarla ayakta karşılanabilirler. Ama zaten var olan bir yapıdır, devam ediyordur, hem ondan yararlanırsın hem de oyuncuya saygı gösterme açısından alabilirsin. Ama sen 'Ben yeni bir inşa ediyorum, Fernandes'i getiriyorum' dersen anlaşılır olmaz. Fernandes'in oyunculuĞuyla, kişiliğyle alakalı bir durum değil. Beşiktaş'ın içinde bulunduğu durumla alakalı."
-ACABA BİR ŞEY Mİ OLDU?-
"Quaresma'nın ayrılış biçimi bir anda oldu. Bir maçta yedek kaldı, ertesi gün ayrıldı. Acaba bir şey mi oldu? Hazırlık döneminde tebliğ edilebilirdi. Çünkü oyuncunun MLS'e gitme gibi bir planı da vardı. Neden olduğunu bilmiyoruz. Abdullah Avcı, yeni bir inşa yapıyor. Bazı temel oyuncularla yolların ayrılması normal. Başka oyuncular da olabilir. Abdullah Avcı'nın içeride birçok oyuncuyla çalışmak istemeyebileceğini ben tahmin ediyorum. Büyük takım teknik direktörlüğü biraz esneklik ister. Çünkü o kalibredeki oyuncuları hemen bulamayabilirsin. Quaresma konusunda net karar verilmiş. Başka oyuncular da var ama onlarla çalışılacak" ifadelerini kullandı.
Haber Kaynağı: ortacizgi.com