REKLAM

Fenerbahçe'den Fikret Orman'a tebrik mesajı

0

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Kulüpler Birliği Vakfı başkanlığına yeniden seçildi.

Fenerbahçe'den Fikret Orman'a tebrik mesajı

Fenerbahçe Kulübü, Fikret Orman için tebrik mesajı yayınladı.

Fenerbahçe Kulübü'nden yapılan açıklamada; "Süper Lig'de yer alan takımları temsil eden Kulüpler Birliği Vakfı'nın, bugün yapılan genel kurulunda yeniden başkanlığa seçilen Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman’ı tebrik eder; yeni dönemlerinde başarılar dileriz." ifadeleri kullanıldı.

İşte o paylaşım:

Haber Kaynağı: ortacizgi.com

REKLAM

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 0 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.