REKLAM

Futbolcular şikayet etti, Beşiktaş yönetimi harekete geçiyor!

6

Göztepe maçı sonrası Beşiktaş yönetimi harekete geçti.

Futbolcular şikayet etti, Beşiktaş yönetimi harekete geçiyor!

Göztepe maçında Vodafone Park Stadı’nın hibrit çimlerinde meydana gelen bozulma, bütün oyuncuları rahatsız etti.

Oğuzhan ve Adem Ljajic’in, “Zemin çok kötüydü” şikayetlerinin ardından Beşiktaş yönetiminin çimleri bakıma almak için program yapmaya başladığı bildirildi.

Zeminin 7 Eylül’deki Andorra milli maçına kadar elden geçirilmesi planlanıyor.

Haber Kaynağı: Akşam

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 6 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.