REKLAM

Nevzat Demir'de kritik toplantı!

2

Beşiktaş'ta transferde sıcak saatler yaşanmaya devam ediyor.

Nevzat Demir'de kritik toplantı!

Transfer döneminde son günlere girilirken siyah beyazlılar, eksik bölgelere takviye yapmaya çalışıyor.

Ortacizgi.com'un edindiği bilgiye göre; Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ile Futbol Direktörü Ali Naibi'nin Nevzat Demir Tesisleri'nde transfer değerlendirmesi yaptığı öğrenildi.

Yapılacak değerlendirmenin ardından siyah beyazlılar, transferde son hamlelerini gerçekleştirecek.

Haber Kaynağı: ortacizgi.com ÖZEL HABER

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 2 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.