Quaresma, Instagram hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Kulüp başkanı tarafından takımda istenmediğim konusunda bilgilendirildim. Sorunu çözmek için uğraşıyorum. İlerleyen günlerde geleceğimle ilgili basın toplantısı düzenleyeceğim. Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkür ederim."
FENERBAHÇE'YE HABER YOLLADI!
Beşiktaş ile yollarını ayıran Quaresma'nın menajerinden sarı-lacivertli kulüple temasa geçmesini istediği iddia edildi
Siyah-beyazlılarda Ricardo Quaresma ile yaşanan ayrılığın şoku yaşanırken, ikinci bir şok gelişme daha oldu. Başkan Fikret Orman'ın kendisine 'Seninle yola devam etmek istemiyoruz' söyleminin ardından hemen menajerini arayan Portekizli oyuncunun, "Beşiktaş beni istemiyor, bu iş artık bitti. Transfer dönemi bitene kadar yeni bir takım bulmak istiyorum. Sadece Avrupa ve Uzakdoğu değil, Süper Lig ekipleriyle de görüşebilirsin. Mesela F.Bahçe halen transfer yapıyor, onlarla da temasa geç" direktifini verdiği iddia edildi.
Haber Kaynağı: Fotomaç