Vardar yaptığı açıklamada;
Beşiktaş'ta Quaresa'nın kadro dışı kalmasını değerlendiren Vardar; " Quaresma çok önemli bir isim. Beşiktaş Kulübü'ne de katkılar sağladı. Artık olgun bir yaşta. Gönderiliş şekli sezon başı planlamasında daha net olsaydı daha şık olurdu. Çünkü Beşiktaş'ta önemli başarılara imza atmış, puanlar kazandırmış, markaya değer katmış bu isimin sezon başında 1 maç oynandıktan sonra bu şekilde gönderilmesi hakkında yönetim kurulu açıklama yapmalı. Genelde bu tip konularda sessizlik hakim oluyor. Zannedersem sadece yönetim kurulu kararı değil, teknik bir karar da var bu işin içerisinde. Bu yaştaki olgun futbolcular oynamadığı zaman sorun da olabiliyorlar. Geç alınmış bir karar olarak görüyorum. Bu tip kararlar sezon başlamadan alınır. Zamalama olarak doğru bir zamanla olarak görmüyorum" diyerek sözlerini tamamladı.
Haber Kaynağı: Ortacizgi.com ÖZEL HABER