Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde sahasında Konyaspor’a 1-0 mağlup olarak organizasyona veda etti.
Tüpraş Stadyumu’nda oynanan karşılaşmada siyah-beyazlı ekibi yıkan gol, Enis Bardhi’nin 90+8. dakikada penaltıdan attığı golle geldi.
Karşılaşmanın ardından tribünlerde tepkiler yükselirken, Beşiktaş taraftarı teknik direktör Sergen Yalçın’a yönelik istifa çağrısında bulundu.
Yaşanan gelişmelerin ardından gözler soyunma odasına çevrildi.
İddialara göre yoğun tepki sonrası soyunma odasına geçen Sergen Yalçın, görevini bırakma kararı aldı.
Ancak kulüp başkanı Serdal Adalı ve yöneticilerin devreye girerek deneyimli teknik adamı bu kararından vazgeçirdiği öne sürüldü.
Yaşanan krizin ardından Sergen Yalçın’ın takımın başında kalması beklenirken, siyah-beyazlıların bir sonraki sınavı kritik olacak.
Beşiktaş, 9 Mayıs Cumartesi günü saat 20.00’de sahasında Trabzonspor’u konuk edecek.
Haber kaynağı: Sporx