REKLAM

Wout Weghorst, Sivasspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu!

2

Beşiktaş'ın Hollandalı yıldızı Wout Weghorst, Sivasspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Wout Weghorst, Sivasspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu!

İşte o açıklamalar;

- KALİTELİ OYUN İYİ OYUN -

"Harika bir maçtı. Beşiktaş'ta bu sezon takım olarak en iyi ilk yarıyı oynadık. Kaliteli oyun, iyi oyun. 60. dakikadan sonra biraz düştük. Bunu geliştirmeliyiz. Bunun için çalışacağız."

- BEŞİKTAŞ'A HER ZAMAN DESTEK OLMAK İSTİYORUM -

"Mutluyum. Beşiktaş'a yardımcı oluyorum. Sadece gollerle ve asistlerle değil, sahadaki performansımla Beşiktaş'a her zaman destek olmak istiyorum."

- GERİYE DE GELEREK TAKIMIN PARÇASI OLMAK İSİTYORUM -

"Mutluyum, iki haftadır gol atıyorum. 2 gol ve asistlerim var. Sadece skora yönelik değil performansımla takıma yardım etmek istiyorum. Geriye de gelerek takımın önemli bir parçası olmak istiyorum. Şimdiye kadar 2 gol 3 asistim var, bu da beni mutlu ediyor."

- ANCAK YETERLİ DEĞİL -

"İyi adımlar atıyoruz. İyiye gidiyoruz. Ancak yeterli değil. Şu anki oyunumuzu daha fazla geliştirmek istiyoruz ve geliştireceğiz."

Haber kaynağı: Ortacizgi.com

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 2 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.